Hogyan válj profi sportfogadóvá I. rész

Sziasztok!

Ez a cikksorozat azok számára készült, akik sportfogadással foglalkoznak, akár kezdő, akár profi szinten. A kezdők számára sok újdonságot tartogatnak majd ezek a cikkek, de biztos vagyok benne, hogy a haladóbbak is találnak 1-2 érdekességet.

Akkor kezdjük is a legfontosabb dologgal, a fogadási mód választásával. Ha Tippmixen fogadsz, akkor egyetlen egy dolgot tudok Neked tanácsolni, hogy hagyd a fenébe az egészet és regisztrálj egy online fogadóirodába. Itt olvashatsz az irodákról. Tudom hogy sokan nem ezt szeretnék hallani, és természetesen nem kell megfogadni a tanácsomat, de tapasztalatból tudom, hogy hosszú távon veszteséges a Tippmix.

Biztos nagyon sokan halljátok a "haverom nyert egy 20-ast tegnap, úgyhogy a tippmix az király" típusú szöveget. Persze ott is lehet nyerni kis és nagy összegeket is, de sokkal nehezebb a korlátok miatt.

A kötési tiltások, a 3-as vagy 5-ös kötések miatt szinte mindig bekerül az az 1 meccs amin elmegy a szelvény. Én is rengetegszer jártam így régebben, ezért is váltottam többek között.
A másik nehézség az SzRt. által kiszűrt események miatt van. Sokkal nehezebb napi kb 50 tippből jól választani, mint napi több százból. Nem beszélve arról, hogy az SzRt. a legháromesélyesebb meccseket teszi a kínálatába, ezzel is nehezítve a dolgunkat. Ezért van az, hogy sokan csak bukják a 200 Forintokat, aztán hetente egyszer nyernek egy nagyobb összeget, de ha utána számolnának, lehet hogy még így is mínuszban lennének.
Hát nem sokkal jobb ha egész héten nyersz és csak 1-2 veszteség csúszik be? :)

Az online fogadás szépsége abban rejlik, hogy nincs az ember korlátozva, egyszerűen szabad!
Rengeteg esemény közül válogathatsz, egy kattintás megtenni a meccseket vagy összeállítani a szelvényt, nem kell sietned a lottózóba, mert mindjárt kezdődik a meccs, és így tovább. A bónuszok miatt már is megéri regisztrálni. Anno nyertem mixen egy kisebb összeget, talán 5000 körül volt, és úgy döntöttem megpróbálom a netes fogadást. Regisztráltam is egy irodába, név szerint a bet365-re, feltöltöttem 3000-t a nyereményemből, és rögtön kaptam újabb 3-at e kezdő bónusz miatt. Alapból 6000-ből gazdálkodhattam, 100 Ft-os tétekkel fel is vittem 2 hét alatt 10 ezerig, ami a mix után valami fergeteges érzés volt. Több taktikát is próbálgattam, sokszor 3-t is egyszerre, így vissza buktam olyan 5000-re. Mióta elkezdtem ezt az alacsony oddsos taktikát (kb negyed éve), a 6000 Forintos kezdő tőkémet a 20-szorosára növeltem! Kezdetben 500-as tétekkel, majd szépen lassan emelve a bank növekedésével.

Én a taktikámat arra alapozom, hogy naponta 4-5, alacsonyabb oddsú fogadást rakok meg, és csakis szólóban, tehát nem kötésben. Hosszú távon ez egy nagyon is szuper taktika.
"Aki a kicsit nem becsüli, a nagyot nem érdemli" :)

Hát ennyi voltam mára, ha valaki kedvet kapott az online fogadáshoz, olvassa el a 10 tipp sportfogadók számára című cikkünket, majd válasszon fogadóirodát.

A cikk következő részével egy-két napon belül jelentkezem, addig is csináljátok meg a regisztrációt ;)