Fogadóiroda kiválasztása

Sziasztok!

Kaptam egy olyan kérdést, hogy melyik fogadóirodánál érdemes fogadni, valamint új ügyfélként melyikhez éri meg beregisztrálni. Ezzel a poszttal szeretnék erre válaszolni, hátha másoknak is hasznos lesz ez a kis írás.

Akkor jöjjenek az irodák. Nem sokat próbáltam ki, de nem is volt rá szükségem, mert megtaláltam azokat amik teljesen megfelelnek az én igényeimnek. Két fogadó irodánál vagyok jelenleg is regisztrálva, az egyik a bet365, a másik pedig a bwin. Valószínűleg ti is pont ezt a két irodát ismeritek, ami nem véletlen, ugyanis ténylegesen ők a legjobbak. A kettő közül is a bet365-t ajánlom, le is írom miért.

winmasters.com:

A legjobb sportfogadó iroda mind közül. Náluk regisztráltam először, és egyből megfogott az oldal kialakítása és egyszerűsége. Egy nap alatt bele lehet tanulni és nagyon könnyen és gyorsan lehet navigálni az oldalak és események forgataga között. A ki- és befizetések is nagyon gyorsan lezajlanak, pár perc alatt már ott is van a számlámon a pénz. Az pedig egy hatalmas plusz, hogy magyar Support rendszerrel is rendelkeznek, így nem szükséges semmilyen angol tudás probléma esetén. Akár chaten, e-mailben, vagy telefonon keresztül is felkereshetjük a magyar hölgyecskét gond esetén.
A bónusz pedig már csak hab a tortán, ugyanis első feltöltéskor a feltöltött összegünket megduplázzák legfeljebb 70.000 Forintig.
Élő fogadás lehetőség van. 9/10

bet365:

A másik iroda a már fent említett bet365. Erre csak azért regisztráltam be igazából, hogy ne legyek korlátozva egy irodához, valamint a tippjeimre általában a bet365 ad jobb oddsot, és már előző este megfogadhatóak a meccsek (tenisz), míg a winmasters-n megesik hogy csak hajnalban kerülnek ki az események, addig pedig megeshet, hogy túl sokat zuhan az odds.
De meg kell hogy mondjam a bet365 is üti a winmasters szintjét, ugyan olyan gyors és letisztult az oldala, valamint nagyon gyorsak a fizetések. Itt is van magyar nyelvű support, és a kezdő bónuszt is szuper de kevesebb mind a winmasters.com. Kárpótlás lehet azonban a nagyszeru kaszino játékuk, amit érdemes kipróbálni ha rendszeresen fogadunk az oldalon nagyszerű online nyerőgépek.
Élő fogadás lehetőség van. 8/10

Remélem tudtam segíteni ezzel az írásommal is. Bármilyen kérdésetek van írjatok egy mailt a fogadastipp címre, és én privát vagy cikk formájában igyekszem válaszolni.

Üdvözlettel,
Tamás